Alla inlägg under januari 2013

Av Sara - 21 januari 2013 20:21

Nu känner jag att jag måste blogga igen då!

Men vad ska jag blogga om?   

 

Just nu så är jag väldigt seg i huvudet!

Men det går väl över   

 

Imorgon så ska vi åka skridskor på skolan, ser INTE fram emot det! Hatar skridskor om jag ska vara helt ärlig!!

 

Haha, jag har nu världens lyckligaste hund! Hon fick två nya tuggben nu och hon vet inte vilket av dom hon ska tugga på, hon tuggar lite på båda helt enkelt!!   

Ibland är djur för söta alltså!   

 

Nu ska jag kolla på tv en stund och se om nån vill vara lite social på sms ett tag! 

 

Sen om nån timme eller så, så ska jag väl lägga mig i och med att det är skola imorron då!!

 

Kramizzzzz // Sara   

Av Sara - 19 januari 2013 19:34

Alltså förlåt!!

Nu har jag inte bloggat sen i söndags..

Jaja det ordnar sig!

 

Nu ska jag iallafall blogga!!!

 

Imorgon så ska jag till min syster och fira henne!!:)

 

Just det ja, i måndags så blev jag moster igen! :D

En kille blev det!! :)

 

Nu ska jag snart kolla på film!

Bloggar nog mer sen eller imorgon!! :)

 

Kramizz! // Sara :*

Av Sara - 13 januari 2013 20:59

Glömde att blogga igår, så jag tänkte blogga nu!

Jag ska snart äta kvällsmat och sen så ska jag och mamma kolla på tv tror jag ^^

 

Idag så har jag busat mycket med Varga! Vi har haft det jätte kul och super mysigt   

Imorgon är det ju skola då som sagt så då kommer jag inte att blogga för än på eftermiddan eller kvällen.. Men jag ska i alla fall försöka blogga varje dag här nu!

Måste börja vara aktiv om jag ska kunna klara av att ha en blogg ju!!   

 

Jag hoppas att ni gillar denna bloggen och tycler om att läsa den..

Om ni inte gillar den så tar jag gärna emot tips om hur jag kan förbättra!   


Kramiz! //Sara   

 

Av Sara - 11 januari 2013 20:38

Jag tänkte att jag skulle blogga idag med, men det kunde ju vara en fördel om jag hade nåt att blogga om ^^

Haha, det mest spännande jag har gjort idag är att jag och mamma spelade spel förut!   

Nu snart så antar jag att jag och mamma ska kolla på tv eller film eller nåt i den stilen!!   

 

Nu innan vi ska kolla på tv eller film eller nåt så ska jag busa lite med min älskade hund Varga!!   

 

Det för räckaså för nu!!

 

Kramizz! //Sara   

Av Sara - 10 januari 2013 10:11

Diggar Magnus Uggla ( <3 ) i bilen på väg till Karlstad!! :) <3Först ska jag träffa två av mina älskade systrar, sen ska jag på läkar besök.. Kommer nog att bli en rätt okej dag! :)Skriver mer sen!! : D Kramizz! :* // Saraaa

Av Sara - 9 januari 2013 22:38

Jaha, då får jag väl lov att börja använda denna bloggen igen då eftersom tjejen jag hade den andra bloggen med bytte lösenord till den bara för att ställa till det för mig!

Men vill jag skriva så skriver jag här, jag är snäppet före henne och har alltid varit det!   

 

Så nu bara för att vara rolig eller nåt sånt så ska jag börja blogga här igen!   

 

Dagen idag har varit lite upp och ner, känner mig mest utmattad nu efter allt!!

I morgon så är jag ledig från skolan för att jag ska till Karlstad på läkarbesök   

Blir även att träffa älskade syster imorrn!!   

 

Får se om det händer nåt kul under dagen..   

 

Ska blogga imorrn också om hur det var under dagen!

 

Kramiz   // Sara 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards