Alla inlägg under juni 2012

Av Sara - 17 juni 2012 08:50

Tja folket..! Länge sen sist nu känner jag..! Sjukt länge sen..! Men jag tänkte bara att jag skulle medela att jag inte kommer att va ett dugg aktiv här! Det här är förmodligen mitt sista inlägg här..! Anledningen är att jag och en kompis startade en ny blogg som vi har tillsammans och vi uppdaterar där så gott vi kan..! Men det kommer att bli bättre där! Så jag tänkte att om ni vill så får ni ju så klart jätte gärna tassa in på den bloggen och kolla istället..! På den bloggen skriver vi om våran fritid och hästar! Vi älskar hästar båda två så vi tyckte att det skulle passa bra så..! :D


Aja här får ni blogg adressen iaf..!






http://curryochbengt.blogg.se/





                                                             

Så då vet ni det iaf..! Hoppas att ni kommer att läsa den nya bloggen och även tycka om den!

Ha det så bra!



Pusshej                                                


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards