Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Long time no see o.O"

Av Sara - 10 maj 2012 19:45

Oj oj oj..!
Nu är det skit länge sen jag skrev här.. Kände att det var dags att uppdatera lite nu en sväng..  

Idag var jag bara i skolan första timmen och då hade vi NP..! Mamma kom och hämtade mig efter det för att vi skulle till akuten i Torsby för röntgen på mitt knä som jag har haft problem med i en veckas tid nu..  

Nåja, nu har jag väl iallafall fått hjälp för värken..


Nu ska jag kolla på tv en stund sen blir det nog att sitta vid datorn ett tag till  


Nu ska jag försöka att vara mer aktiv här så vi ses nog imorrn igen, hoppas jag..


Pusshej    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 april 2013 19:32

Jag ska sova hos min syster idag tills imorgon!     Kommer bli nice!      På onsdag kommer jag och Mikaela att åka till våra små godingar Pourtus och Conny!    Det kommer bli ännu mer nice det!!!    Det kommer väl att bli lite skritt och tr...

Av Sara - 14 april 2013 22:07


                      Idag så var jag och Mikaela hos våra sötnosar till hästar. Först så skrittade och travade jag lite med min lilla goding Conny och sen så tog jag en galopp tur med Mikaelas häst Pourtus. Det var grymt ku...

Av Sara - 13 april 2013 20:34

Nyfiken ponny!       Blöööt!    Plutten min!      Hjärtat mitt!               Puss plutten   Kramizzz!      Älskling!                Allt för nu!  Kramizzz! //Sara!    ...

Av Sara - 8 april 2013 20:34

Förlåååååååååt!    Inte bloggat på grymt länge nu känner jag!      Men nu gör jag det iallafall!      Imorgon så ska jag med bästa Mikaela till hennes jätte söta ponny Portus!       Kommer bli as kul!    Vi ska gå en skogspromenad oc...

Av Sara - 21 januari 2013 20:21

Nu känner jag att jag måste blogga igen då! Men vad ska jag blogga om?      Just nu så är jag väldigt seg i huvudet! Men det går väl över      Imorgon så ska vi åka skridskor på skolan, ser INTE fram emot det! Hatar skridskor om jag ska v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards