Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 8 december 2011 16:04


                                                                         Hej!
Ingen lust att skriva idag  

Bara allmänt seg just nu!



Blää börjar få ont i halsen nu också   


Nu ska jag göra något vettigt en stund så det blev en snabbis här idag..






Pusshej    

Av Sara - 7 december 2011 20:17


                                                                           Hej!
Har köpt ny mobil idag då  
Grymt nöjd  
Bara det att jag inte kan med den så bra men jag lär mig väl tids nog!!  

Idag var det skola då..
Men imorse när jag gick till bussen och väntade så kom den inte  
Så jag fick ta bussen så går kl tio istället!
Så istället för att börja kl 08.10 så började jag kl 10.25  

Så jag gjorde bara 2 lektioner idag och det var mentorstid och slöjd xD

Pusshej         

Av Sara - 5 december 2011 16:51

                                                                       Hej!
Idag har jag varit i skolan..
Det var väl kankse inte världens roligaste dag men det har varit värre dagar  
 
 
 
Först hade vi dubbeltimme svenska sen rast sen tyska sen lunch och till sist dubbeltimme no..
Jag avskyr No!!

Föresten, det är SNÖ här  
Vill inte ha snö!!
Vill inte ha vinter!!
Vill inte ha kyla!!
Vill ha Sol!!
Vill ha Sommar!!
Vill ha värme!! 

Men aja, ska väl inte klaga!! 

Nåja nu ska jag kolla på tv.. 
 
Pusshej   
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards